Nu-bagati-in-seama-etichetele-nu-ascultati-de-mass-media-si-fiti-fericiti.jpg

Am creat atat de multe etichete pentru oameni si pentru personalitatile lor, dar fiecare dintre noi este de nedefinit.

Am creat chiar si cuvinte noi, care nu erau cuvinte, pentru a explica modul in care oamenii aleg sa foloseasca cuvinte. Nu sunt un introvertit. Nu sunt un extrovertit. Nu sunt ambivert. Sunt orice simt ca ar trebui sa fiu in ziua aia si va garantez ca acea stare o sa varieze.

Cum putem defini o fiinta intreaga – cu capricii, idealuri, felul in care rade sau glumele care ii se par amuzante, sarcasmul ei sau lipsa acestuia – cum putem spune ca acea persoana poate fi rezumata intr-un singur termen? Pai, nu putem.

Asa ca am conceput cuvinte noi si inca cateva pentru a explica comportamentul unei persoane. Chestia este ca deja aveam un cuvant la indemana – unic.

Va mai amintiti de asta?

Odata, eram cu totii diferiti si asta era in regula. Apoi, societatea a cazut in capcana pe care mass media ne-a setat-o si cu totii am inceput sa ne temem sa fim noi insine.

Ni s-a spus ca daca ne dorim ca ceilalti sa ne placa, trebuie sa ne comportam sau sa ne imbracam intr-un anumit fel, sa avem anumite lucruri si sa ascultam doar un gen de muzica.

Am devenit inconfortabili in propria piele si am crezut ca daca ne purtam diferit fata de felul in care ni s-a spus sa ne purtam, era ceva gresit la noi.

Asa ca, am inceput sa ne clasificam precum asta sau aia si sa ne adunam cu persoane care se simteau bine etichetandu-se ca fiind cineva, deoarece atunci cand ne definim, ne conferim o anumita insemnatate.

Asa e? Asta este ce am invatat in copilarie si deci, trebuie sa fie adevarat.

Nu prea este. De fapt, este total gresit.

De cand eram mici, ni s-a spus sa facem anumite alegeri care intr-un final, ne vor separa in diferite categorii bazate pe propriile personalitati.

Daca va placea un anumit sport, aveati idoli pe care ii admirati. Incercati sa le imitati vestimentatia si sa le copiati comportamentul. Chiar exista si un slogan Fi ca mine, produs de Gatorade.

Daca va placea un anumit artist muzical sau formatie, ascultati in repetate randuri melodiile lor si in subconstient, deveneati o publicitate gratuita prin felul in care cantati versurile melodiei preferate si imbracandu-va in stilul pe care ei l-au decis a fi cool.

Am crescut cu Mtv si campionate mondiale, Times Square si nenumarate oportunitati pentru restul lumii de a ne spune cum sa fim prin felul in care ii imitam. Ca si cum am astepta mainile celei mai mari celebritati sa ne modeleze pana la perfectiune…

Hainele pe care le purtam nu ne definesc, particularitatile pe care le avem nu ne reflecta adevarata fiinta si NIMENI nu poate rezumat printr-un cuvant sau fraza.

Am un singur sfat pentru cei dintre voi care se chinuie sa se integreze sau pentru cei care incearca sa faca parte din ceva etichetat prin faptul ca va etichetati pe voi insiva: Incetati. Da, pe bune, incetati. Stiti ce este cu adevarat important? Sa fiti voi.

Ar putea suna ca un cliseu, dar este adevarul. Inainte sa existe persoanele acelea care va spun cum sa fiti normali si cu ce sa va imbracati, voi deja ati realizat ce va place si in ce fel de persoane va transformati.

Cu totii suntem niste suflete unice, care traiesc vieti unice in aceasta lume unica. Asa ca, incetati sa va mai transformati in alte persoane si sa traiti vieti asemanatoare lor, cu tot cu etichete.

Fiti voi si fiti fericiti. Poate daca am inceta cu totii sa ne mai inghesuim intr-o cutie conceputa pentru altcineva, ne-am putea aminti cum este sa fi original.

Esti o piesa originala de arta, cu un simt minunat de individualitate si acum este momentul sa arati lumii CINE – ESTI – TU.

7 thoughts on “Nu bagati in seama etichetele, nu ascultati de mass media si fiti fericiti

  1. Am fost placut surprins de pretul accesibil al produsului, avand in vedere calitatea sa. Este o oferta foarte tentanta si cu siguranta ma voi gandi serios sa-l cumpar.

  2. Imi place faptul ca autorul a inclus si pareri ale altor utilizatori care au incercat deja produsul. Acest lucru m-a ajutat sa iau o decizie mai informata inainte de a-l achizitiona.

  3. Articolul este foarte bine structurat si detaliaza pe larg informatiile despre produsul prezentat. Sunt impresionat de calitatea imaginilor si descrierea acestora, care adauga un plus de valoare experientei vizuale.

  4. Am descoperit multe aspecte noi si interesante legate de subiectul discutat in acest articol. Recomand cu caldura lectura acestui material tuturor celor interesati de domeniu.

  5. Sunt impresionat de profunzimea analizei prezentate in acest articol. Autorul a abordat subiectul intr-un mod detaliat si cu o doza sanatoasa de critica constructiva.

  6. Mi-a placut modul in care au fost structurate informatiile, astfel incat sa fie usor de inteles si retinut. De asemenea, am gasit utila lista de resurse suplimentare oferita la finalul articolului.

  7. Articolul este foarte informativ si mi-a deschis noi perspective asupra subiectului. Am apreciat modul in care autorul a abordat aceasta tema complexa si a prezentat argumente solide.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *